niesklasyfikowane

Zabawki edukacyjne dla dzieci

Zabawki edukacyjne dla dzieci

A największy wkład do wzrostu rodzica edukacyjnego dziecka powinno pochodzić zanim dziecko kiedykolwiek zaczyna swoją formalną edukację. Rodzice mogą zostawić go do szkoły, aby nauczyć swoje dziecko do czytania czy liczenia lub napisać swoje imię. Ale najlepsze szanse edukacyjne dziecka i przyszły wzrost zależy od łącznego nakładu macierzystego, nauczyciela i ucznia.

Istnieje ogromna różnica w dziecku, którego rodzice są aktywnie zaangażowane w jego nauki, a dziecko, które jest całkowicie w lewo na własną rękę. Jest to różnica nie tylko w umiejętności, jakości pracy, ale także w nastawieniu i obrazu siebie. Pierwszy dziecka szkoła jest w domu, więc zabawki, że rodzice powinni wybrać dla niego nie tylko utrzymać go rozbawiona i zajęte, ale również rozwijać swoje fizyczne, umysłowe i emocjonalne samopoczucie. Rynek zabawek edukacyjnych została więc otwarta.

Głównie zajęcie się domagali zabawek zaakceptowanych przez psychologów dziecięcych, producenci zabawek mają pochodzić z szerokiej gamy zabawek, które obiecują wiele godzin zabawy i emocji dziecka, a jednocześnie spełniają wymagania określone przez eksperci.

Jeśli prawdą jest, że nikt nie wchodzi do tej samej rzeki dwa razy, to jest również prawdą, że żadne dziecko nigdy nie gra z tą samą zabawką razy , Gdy dziecko wchodzi każdy etap wzrostu, jego zmiany zabaw; jak i jego zmian Play, zabawka jest również przekształcony. Psychologowie zbadali ewolucję i rozwój intelektu dziecka, a wprowadzony przez szwajcarskiego psychologa Jeana Piageta, dzięki ścisłej obserwacji dzieci. Oni wychodzą z kompendium wiedzy o tym, jak rzeczywistość, zabawki edukacyjne lub w inny sposób wpływać dziecka inteligencji wielorakich.

Ciekawym bocznym do tych wyników jest fakt, że zabawki i zabawki reklamy mają potężny wpływ na dzieci sposobów konstruowania ich tożsamości płci. Dziewczynki w wieku od pięciu do ośmiu, którzy są narażeni na lalki Barbie czują się gorzej o swoich ciałach niż dziewcząt narażonych na lalki z bardziej realistycznych sylwetce. Kobieta-stereotypowe zabawki mają tendencję do promowania najbardziej skomplikowaną grę w 18 do 47 miesiąca życia. Ale jak dzieci dorastają, ich płcią stereotypy dotyczące zabawek umacniać. Chłopcy, szczególnie, stają się coraz bardziej prawdopodobne, aby uniknąć gry z zabawek “Dziewczynka”, prawdopodobnie z obawy przed konsekwencjami społecznych z rówieśnikami. Zatem te lalki mody, które zostały utworzone w kierunku segmentu nastolatków i pre-nastolatków podobno pobudzania kreatywności i zachęcają wyobraźnię, nie mogą być naprawdę najlepsze zabawki edukacyjne, ponieważ zachęcają marginalizacji płci i odczulanie. Oba zdecydowanie kobiece i zdecydowanie męskie zabawki wydają się być związane z najgorszych aspektów ról płciowych: IE, skupiając się na wyglądzie u dziewcząt i przemocy w chłopców.

Firmy zabawkami, podobnie jak wszystkie inne przedsiębiorstwa, dążyć do zarabiania pieniędzy. Ale w przeciwieństwie do wielu innych firm, rynek docelowy branży zabawkarskiej jest dzieci, które nie są obszernie wzbogacane o pojemności do zakwestionowania roszczenia tych firm “lub zakwestionowania znaczenia swoich ofert. Fakt, że producenci zabawek sprzedać bezpośrednio na kluczowym rynku, który zależy od pośredników – ich rodziców – do zakupu produktów, jest sama w sobie niezwykłą ciekawość.

Wynikiem jest zawiłe okoliczności w których zabawka firmy twierdzą, że są one ochronie praw zakupie dzieci poprzez proste reklamy, natomiast krytycy twierdzą, że firmy te wykorzystują bezbronną ludność.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s